Nov 29, 2011

sharing is caring...hahaha:P


LELAKI NAK CARI AWEK ↓

• Tak kisah laa dia freehair atau bertudung
• Pakai seksi dan ketat satu kelebihan
• Nak yang kulit putih jer , muka cantik tu paling dia nak
• Tak kisah dia perangai macamana pon. Notty lagi dia suka
• Boleh keluar rumah anytime , anywhere.
• Nak yang gedik sana , gedik sini. Boleh pegang-pegang, sedap-sedap.
• Ada DARA ke takde ke tu belakang cerita. Kalau takde DARA , tu satu peluang baik punye !

__________________________________________________________

LELAKI NAK CARI ISTERI ↓

• Nak yang ALIM dan menutup aurat tu WAJIB !
• Reti hormat orang tua
• Nak yang pandai dekat dapur. Reti masak-masak
• Tak kisah cantik ke tak janji sejuk je mata memandang
• Nak cari yang pandai jaga maruah ! Tak boleh ada lelaki lain sentuh
• Cari yang pandai jaga diri. Tak curang bila dia kerja
• Nak yang SUCI jer ! Ada DARA tu WAJIB !
.................................................................................................

PEREMPUAN NAK CARI PAKWE

ø Rambut mau pacak..
ø Pakai baju fit badan..badan berotot satu kelebihan
ø Nak yang kulit putih, Kulit gelap akan dipertimbangkan..
ø Tak kisah dia perangai macamana pon. Janji pandai mengayat
ø Boleh keluar rumah anytime , anywhere.
ø Nak yang macho. Boleh teman anytime ~

*★*.•*´¨`*•.*★*.•*´¨`*•.*★*.•*´¨`*•.*★*

PEREMPUAN NAK CARI SUAMI

ø Nak yang ALIM.Berjanggut dan jambang tu pakej !
ø Reti hormat orang tua
ø Nak yang pandai buat semua kerja(serbaneka). Rajin kerja..
ø Tak kisah hensem ke tak.
ø Nak cari yang pandai jaga melindungi ! Tak sudi berpoligami
ø Cari yang pandai jaga isteri. Tak curang bila dia kerja
ø Nak yang BAIK jer !

......................................................
sumber : facebook wall gua...haha ;D

kah kah kah..
semua tak tengok diri sendiri kan? leklu..jangan nak sentap sangat..
korang mesti nak macam ini jugak kan? hahaha :P

macam kawan yang gua baru kenal tadi cakap..
tak payah nak jadi hipokrit sangat laaa...
jadi diri sendiri dah..
lagi satu lu boleh dapat macam itu tapi kena la korang macam itu juga..
macam orang kata..
kalau kita baik..jodoh kita pon orang baik juga kan? 
kalau korang jahat..pasangan korang double jahat la kan? 
eh..
ehem..
keh keh keh :P


p/s : gua malas gila update sebab baru setel makan dengan sorang blogger tadi..aci kan? :P
*ambik laaa entri copypaste gua itu...dan selamat malam sayang sayang sekalian...hahahaha*

12 comments:

Kazen said...

ermmm ade btul n ade x jugak tu....hakikatnye kedua2 mahu teman hidup yg terbaek ! :)

Entri Terkini | Done With MMU Terus Balik!

Ahmad Zharif said...

mcm kenal je ayat tu.. haha
"kata2 seorang wanita mmpu mgubah dunia" xde ke? ngee :D

nanibahaudin said...

dabel betul... hahaha...

r-5 said...

betul tu, dah janji tuhan.. yang baik untuk yang baik.. dan yang jahat untuk yang jahat.. jika kita memilih pun semunya ketetapan Allah.. :) so klu nak yang baik jadilah yang terbaik dulu.. :p

HEROICzero said...

well , apa lagi gua nak komen kan ? =)

bobiedanbad said...

:) betul

DuniakuAbstrak said...

sentap ni..sentapppp..kah3

dill said...

hebakk eyqa...hebakk...hihi

dill.

Bidadari Syurga said...

senafas akak baca entry nie... sabar ajalah... huhuhuhuhu....

ps: senyum sambil salin untuk 'org' sebelah ni hah....

Eyka said...

kazen: betul2..dan bersyukur la dengan apa yg ada kan? hehe:P

Aesya Zealous said...

hoho..aku belum buat list lg cmni.. kene tgk diri sendiri dulu kan..huhu

Norsyazwani Thelaha said...

hahaa sengal~~