Nov 27, 2011

kenangan muda remaja :P


"If I could be your superman, 
I'd fly you to the stars and back again. 
'Cause everytime you touched my hand, 
I can feel my powers running through your veins.
But I can only write this song, 
And tell you that I'm not that strong. 
'cause I'm no supermaaaan,
I hope you like me as I am."

lalalalalala~ 
gila heaven gua nyanyi lagu ini bila sekor sekor makhluk housemate gua bercuti...gua terkontang kanting tinggal sorang sorang dalam bilik ini...rabak hati gua..tapi takpe gua jiwa kental sat lagi gua angkut laa gua punya bantal pergi tido rumah member gua yang lagi satu...
gua cool kan? keh keh keh :P
excelli gua ada tiga rumah tumpangan..paham? 
tak paham dah..gua bukan nak cerita housemate gua..
bukan bukan bukan..grrr -.-


tengah gua feel layan je benda alah ini gua terimbau masa kanak kanak hingusan gua..
gua terbayang memori daun pisang gua..
siyes heaven kecik kecik..nak main apa apa pon tak pe..
alaa budak kecik bukan tahu pape pon kan? hehe :P


masih ingat lagi cokelat ini wey? 
peberet gua dulu mase kecik kecik..
suke beli benda alah ini sebab ada mainan dalam dia..
ambik mainan je lebih..cokelat dia gua buang...
hahaha
:P


gua dulu paling rare dengan namanya guli..
gua terer main guli masa kecik kecik..
tapi terer lagi abang gua..
apa pon tak boleyy -.-

yang ini paling jadi peberet gua masa kecik kecik..
yang ini gua belajar main bila gua bergaul hebadd dengan gegurl sekeliling gua..
gua ganas masa umur 6 tahun..
gua main bola je..
biasa laa gua ada abang je..kakak kakak segala ini tak ada
memang tak laa gua pegang anak patung segala..
masuk tadika kot gua berjinak jinak jadi gegurl sikit...
ehem2...
keh keh keh :P

gua peminat fanatik dengan namanya main kumpul kumpul pemadam..
benda alah ini gua simpan lawan dengan adek beradik gua sapa paling banyak simpan..
baru rasa riak je..
diorang tak ada gua ada..haha :P
macam macam negara ada..
sampai sekarang gua punya pemadam ini ada kat rumah mak gua
nanti cari balik ahh...hahaha :P


selain dari tora tora..
gua paling minat cokelat hisap hisap ini..
gua tak tahu nama dia..
tapi orang panggil benda ini cokelat susu..
sekarang kalau nak cari benda ini susah woo..
yang ada sekarang cekelat cadbury je berlambak..
apa pon tak boley..
-.-




yang atas ini antara cerita peberet gua masa kecik kecik..
a l o n g along! hahaha :P

otomen itu mesti tengok dalam list tv gua dan tak boleh miss sebab gua suka tengok dia bertukar..
sweet sangat macam sailormoon :P

yang digimon lagi tak boleh belah..dia punya binatang..
comel comel belaka..
like like like ;D 

sangat sangat ohsem bila pikir balik memori daun pisang gua..
sedar sedar gua dah besar panjang dan dunia semakin pantas dan sibuk dengan ragam manusia lupa diri di sekeliling gua..
kalau jadi kanak kanak gua tak la pikir cinta segala bagai..
heaven je duduk dalam dunia sendiri yang tak involve more people dalam hidup kan?
jadi budak ...
pejam celik main makan tido..
sangat ohsem jadi childd...
kalau laaa  dapat putar masa..
 gua rela jadi kanak kanak dari orang dewasa sebab kanak kanak tak banyak dosa..
jadi gua suka laaa..
keh keh keh :P



HIDUP TETAP HIDUP..
DAN LIFE MUST BE GO ON..
*list gua yang paling gua tunggu sekarang..
nak jadi ibu yang terbaik untuk anak anak gua..hahaha 
#miang


kata hati: budak budak sekarang takkan dapat memori macam gua sebab budak 7 tahun sekarang  pon dah bergaya hebad dengan blackberry masing masing...gua agak nanti bila gua tua..
mesti kanak kanak zaman itu dah tak pakai henset semua ini..
nak cakap nanti pakai telipati je kan? 
keh keh keh :P



sesungguhnya masa takkan dapat diputar kembali dan hargailah masa yang ada sekarang dan orang disekeliling anda  :)


S U M P A H - G U A -  R I N D U - Z A M A N - K A N A K - K A N A K - G U A 
T.T 

22 comments:

Syat0za Zai said...

kumpul pemadam jugak? =_="

Eyka said...

syatoza zai: a'a..besh kan kumpl pemadam ini..hahahaa :P

Aida Azryn said...

haha. semua faveret aida! ;D

Eyka said...

aida azryn: hehehe..kite bole jadi geng ahh cenni! yeahhh! hahaha:P

Addin said...

tora datang lagi ! haha lama dah tak tengok iklan tu .

♥Lady Ainaa♥ said...

Awwww.... dah lame x jumpe sume benda yu..Ma faberet mse kecik2 dlu..huuu, windulah zaman2 dlu...hurmmmm

Mknace said...

:) :) :)
i'm back
terbaeekkk!!!!
jengjalan dari mknace unlimited

Eyka said...

addin: hahaha..a'a kan? tagline top 2..hehe ;p

Eyka said...

♥Lady Ainaa♥ : same la dgn eyka..hee :P

T.T rinduu gakkkk..

Eyka said...

MKnace: hoyeahhh!! hahaha -.-

Raden said...

gua masih igt a.l.o.n.g tuh weii!! mase kecik2 dulu aku cam eksaited gila bile dpt jmpe moskot die. jakun wei...siap cite kat skola tp kawan2 sume pakat tanak caye aku..jilaka!

dill said...

alamak..semua nye ade kene mengene ngan dill mase kecik2 dulu. kenangan btol

dill.

Razil Tahir said...

Mostly of them are my favourite too!! XD
Nice entry!! XD

Eyka said...

raden: hahaha..dah kau cite tak logik memng laa sape2 tak cye weyy! hahaa:P

boooo..

nak ckp jilaka kat lu gak bole? bhahaha :P

Eyka said...

dill: hehe..samee laa kite..asal sme ni? keh keh keh :P

Eyka said...

razil tahir: hehe..ni pon samee jee..asl tiruu gua ni..grrr...hahaha:P

Namee Roslan said...

kalau nk tahu, saya lah champion lawan pemadam . heheheh

Eyka said...

namee roslan: owhhhhhhhhhh..haha:P

r-5 said...

hahaha gua pon suka semua-semua ni weyh! kah3 ko ni dah macam jantan.. suka ding dang semua tuh. :p

DuniakuAbstrak said...

dah dah..takyah nak putar-putar memori sangat..terima je hakikat kau dah semakin tua..wakaka

Eyka said...

r-5: elehhh~ jeless letew gua lgi hebadd dri lu kan kan? keh keh keh :P

Eyka said...

duniaku abstrak: fine fine fine..gua tua...tapi lu lagi tua kan? mengaku je laa..bhahaha :P