Nov 19, 2011

orang rindu macam ini laaa... :(

tekan keypad tekan keypad..
kosong...
dia tak online..
tekan lagi keypad..on skype..
tak nampak dia..rindu gila nak tengok muka dia..
tekan on tekan off..
tekan keypad lagi..tekan lagi..
on facebook..
dia tak on gak..
tekan off facebook

semalam kita gaduh..
sebab aku tak reti ucapkan kata maaf.
ya aku memang susah untuk cakap maaf..
memang susah nak cakap " awak saya mintak maaf"
sangat susah..
tapi kalau betul dia faham aku camna mesti dia tahu tentang perangai aku satu ini...
dia cakap takpee..
tapi aku sedih..
ya aku rindu dia sekarang
sangat rindu...
aku tahuu korang mesti gelak gelak aku jiwang gila hari ini..
tapi manusia ada hati dan perasaan macam jugak kamuu..
even foreveralone pon nak kasih sayang jugak kan?
termasuk jugak dengan aku

walaupon kita janji nak tepon lepas minggu ini tapi aku tak bolehh..
aku rindu kau 
sangat sangat sangat
kau rindu aku jugak ke tak?
jawab

aku tahu mesti sakit dengan perangai aku yang ini kan..
cinta jarak jauh macam ini laa
selalu nak sedih...jealous..bla bla bla
tapi aku tetap nak dengan hubungan ini
sebab aku suka dia..
enough enough enough

i miss him badly sumpah.

END

tak dapat call sebab duit makan pon tak cukup ini..ini nak topup pon tak bolehh..bulan dah kering macam ini laa...sorry awak:(

12 comments:

aiEz said...

err namo sedih2,dier akan memahami meskipun aie xbrapa phm situasi..heh..=.=!

shahril anuar b ahamad said...

miss u 2.....xley tido 2 hari dh nieee..huuuuuuuuu

Halimatun Sa'adiah said...

sy penah rse cinta jarak jauh neh..
kalo x dpt contact pasangan mesti bagai nk meroyan mencari...

Ezy Chiaki said...

sabo ye yunk..
rindu rinduan dulu..
nt msti bhgie..
=)

Namee Roslan said...

eyka,,jangan sedih ok. :') saya yg baca ni pun dah sedih tau .

Eyka said...

aiez: samee2 :(

Eyka said...

syg: rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :(

Eyka said...

halimatun sa'adiah: tahuu xpee..sedih kan? wuwuwu T.T

Eyka said...

ezy chiaki: okey..terima kasih :)

Eyka said...

namee roslan: namee..okey maluu -.-

mecasih :) tak mau sedih dh..yeahh! :)

Rara. said...

aku rindu hang weh.haha

Eyka said...

rara: grrr..perli leteww~ hahaha :P


rindu hang gak ;D