Sep 14, 2011

silent -.-


*jadah apa asyik salah je malam ini....
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr -.-
stresss laaa guaa dengan asigntment niiiiiiiiiiiiiiii !!! 
cepat laaaa siapppp gua nak tidooo laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gilaaa : ( 
khamis last date...
dan dan kau lawan tuan lu kannnnnnnnnn...semalam baik je berkasih sayang dengan gua...
vavi betul laaa kauuu !!! 
$&^%^%$^
grrrrrrrrrrrrrrrr 

-mood:bengang-

16 comments:

Heidi Shafiq said...

rilex.. :)

cemomoi said...

tido je walopon tak bole bahkan kekadang menambahkan lagi masalah tapi sekurang-kurangnya dapat gak lupakan jap masalah

cuma masalahnya kekadang tak ble tido yerk!

kura said...

persetankan aje esaimen tuu. hahah

Botak said...

bakar assignment tu., wahahaha.. :))

Lia Lomi said...

chill okey.. wat dunno jer assemen tu..bila dah date line dia baru buat.. kompem semua jadi betul..

sila jangan termakan nasihat Lia ni..
xD

shahril said...

lari2 lari2...ada orang marah2 laaa..huhuhu

kjaharun said...

terel la awak...

ade assignment, tp smpt update lg ehhh :)

tamo tensen2 la.. hehe

Nan said...

pembetulan: viva vetul laaaa luuu~

Eyka said...

heidi shafiq: cool la ni :)

Eyka said...

cemomoi: hahahaa..betul2..kdng3 tak leh tido..sob sob -.-

Eyka said...

kura: hahaa...nti setan nak jadi ape plak dah persetan bagai wey? grrrrrrr..hahaha:P

Eyka said...

botak: jap nak beli api dgn minyk ni...hahhaha :P

Eyka said...

lia lomi: hahaha..dah termakn dah..2 jadi stress ni..kakakakaa! :P

Eyka said...

shahril syg: kejrrrrrrrr ...bluerkkk! hahaha :P

Eyka said...

kjaharun: haha..hebad celah mne dah stress ? hahhaa :P ni utk ilngkan stress..tulis lpas 2 sign out..stress pon ilang..cube laa...hahaha:P

Eyka said...

nan: viva vetul vak vetak vane? bhahhaha :P