Sep 13, 2011

relevan ke tak ? :P

"you are what you eat... :)"

eyka rasa tak relevan sangat quotes itu sekarang sebab kalau tertelan taik kira tukar jadi taik jugak laa kan korang? hahaha -.- 

--->   


zzzzzzzzzzz...
gua stress dengan assignment ini tak siap siap dari tadi...mati akal update blog..pandai gilaa kan? grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr -.- 

12 comments:

Shawn Razaleigh said...

kuih raya ni ada dalam balang lagi? ke dah habis kat celah gigi lu

Eyka said...

bykk..susun2 dlm blng umah gua lgi wey! haha:P

i am S!L4H.. said...

mcm x selera je nak makan kue ni. grrr
hahah

Eyka said...

i am silah: hahaa..2 bkn kueh 2 pau..kakaka :P

Syaz Wanie Affandi said...

er....perlu ka macam tu ghope nye...

p/S : follow you!!

Eyka said...

syaz wanie affandi: hahaha..perlu kot..lalalallaa~ heee :P

junko-el-hida said...

rupe x penting..yang penting rasanya..hahaha..kalau aku aku telab jer..yang penting sodap!..ngeh3

Eyka said...

junko el-hida: hahahaa..sedp ke kueh taik wey? siyess tak pernh dgr..hahahaha:P

KhaiRin said...

nk mkn ke nk muntah???

BeloG MTT said...

Oleh itu kita semua tak yah makan.. Hehe :D

Eyka said...

khairin: ntah...munth kot! bhahahaha :P

Eyka said...

belog MTT: hahaha..sokonggg!! yeahhh!! hahaha:P