Jul 17, 2011

saya suke awakk! :)


walaupun awak tak sedar dan awak masih belum terima jawapan eyka..
#sebab awak offline lepas bagi tau perasaan awak kat eyka..
tapi eyka nak cakap eyka suka awak..
terima kasih sebab sudi suka dekat eyka yang sengal ini..
dan terima kasih sebab sayang eyka seadanya..
eyka bukan sapa sapa..cantik pon tak..terima kasih tau awak :)

satu eyka nak cakap dekat dia: asal tak bagitahu awal awal perasaan nobita? 
penat sizuka tunggu tauu..:)

16 comments:

meaw said...

terima kasih sebab suka kat saya ,kehkehkehkeh :D

Eyka said...

meaw: hahaahaha..adess..same2 kasih! haha:P

Mejuez said...

saya pun suka awak...! :D

Eyka said...

mejuez: haha..saya pon suke awak jugk! haha:P
#perli la teww! wekk! :P

Fyqa said...

fuyoooooo



;)

vampire and his lady said...

pewittt..

Nobita Sensei said...

pehhhh. terkentut lalu terkesima.

Eyka said...

fyqa: haha..segan laa..adess! haha:P

Eyka said...

vampire and his lady: hahaha..dem..haha=.="

#maluu laa..haha;D

Eyka said...

nobita sensei: haha..tak yah nak kentut terkesima sgt ahhh! haha:P

H.J said...

moga bahagia ye cik sizuka

Cikya said...

Auwww, sweetnya..
macam malu-malu terus offline..
sampai sekarang masih offline ka ?
tahniah.. :DD

Eyka said...

H.J: haha..same2..mecasih!hee:)

Eyka said...

cikya: haha..a'a la awk..tak tegur eyka lngsng hari ni..haha:P

#hehe..mecasih :))

Unknown said...

sy suke sgt2 kat awk.....

Eyka said...

kalu awk suke..asal awk biar je eyka selama seminggu ni? :(