Jul 19, 2011

Hizami, Nak Header Satu!

ehem..ehem...korang sihat tak? :)
hari ini eyka terjumpa satu benda alah..
alaa yang dekat bawah ini..
.
.
.
.
.
.
v
#ehem..ehem kacakkan orang dalam header itu? ape usha?? 
gua punya itu...hahaha;D 

sebab musababnya eyka tempel muka si pose perasan kacak ini sebab eyka nak masuk kontest mamat ini..yeahhh!!! eyka nak masuk kontest ini..
sila tepuk tepuk rama rama berirama supaya eyka menang...yang tak nak tepuk itu sila la fuh kanan fuh kiri bagi eyka tercalon dalam otak si hizami untuk dapat headerrr freee...
#psst...i like header free haha:D

syaratnya sangat la simple...yang paling besh bab tulis surat ini...
terbaikk laa otak dia suruh karang karang ini..
eyka sukee sebab lama dah tinggal sekolah untuk karang surat..:)

go on with the letter..
#cewah kena sampuk ape ntah aku pakai ayat omputih bagai ini..belasah je la der...muhahahaha

'Ke hadapan Hizami, eyka nak header satu sebab awak sangat sangat la kacak dan bergaya dan eyka tak boleh nak lawan kekacakan anda=.=' dan domo pon sangat suka awak dan dia percaya awak dapat mengantikan header muka dia dengan muka awak...#erk..hahaa:P 
lagi domo berharap lagi awak akan pertimbangkan permohonan dia supaya dia kelihatan lebih kacak lagi dalam header baru yang awak akan buat itu....dia berharap lagi dia akan lebih kacak kalah jonny depp dan juga maria ozawa..jadi secara tepatnya awak haruss memenuhi permohonan domo sebab domo sangat la naif dan kudus..tuan si domo, eyka pon sangat la pemalu nak minta benda alah ini semua..tapi disebabkan ada surat ini..impian eyka dan domo terlaksana jua..
eyka akan menunggu permohonan ini diluluskan macam susahnya si retiss menunggu album nya terjual dipasaran...
#ade kena mengena ke? =.="
last but not least..boleh tak eyka cakap eyka suke awak?:)
#eh...silapp..bukan awak..eyka suka semua header awak laaa..
macam macam bentuk..terbaikk laa..:P
#cewaaahhh..banyaknye kau bebel eyka..haha..larikkkk~;D'

sekian dari orang meminatimu dalam diam dan setia menunggu..,
                         eyka & domo :)

#erk..dah macam surat nak bagi boipren plak..wakakakakaka ;D 

tamat :)

psst...psst..disebabkan lu punya header cincai bancai macam eyka..
gua tag lu laa..
boleh tak? haha;D 


okbai :)

18 comments:

nida husna said...

nak jugak header free. lalalala

Eyka said...

nida husna: pergi la join!!hehe:P

#tapi jgn lawn surt eyka tau..lalalalalallaala~ haha;D

http://aniesandyou.blogspot.com said...

waaahhhh
hebad hebad

Kerana LiverpoolFC episode 1

Kerana LiverpoolFC episode 2

Kerana LiverpoolFC episode 3

Eyka said...

aniesandyou: hahaha....mane hebad? eyka kacak laaa! haha:P

..hizamirahim.. said...

haha.
sabar aje la!
eh.
tahu tak, sebelum ni zami pon ade tempek domo kat header!!!
:B

thanks sebab join.

Eyka said...

hizamirahim: hahaa..eh yeke? tak tahu pon..haha=.="

same2 :)

✿ cikcimi said...

hahaha. tak bole bla surat eyka. tergelak3 bace.

Mra Mastura said...

cute gile surat! gudluck! suke domo!

Eyka said...

cik cimi: haha..eyka pon nak gelak skli..boleh tak? haha:P

Eyka said...

mra mastura: hehe..same2..jom la join skli..haha;P

#eyka lagi triple like suke domoo..ehe..:)

Miss Y and Her World said...

header free? wah menarik ni. rasa macam nak tulis surat cinta untuk incik Hizami jugak lah. boleh ke? ehehe.sumpah tak tau apa menatang domo ni. super ketinggalan tahap gaban (-_-)"

Eyka said...

miss y and her world: haha..tuliss laa...jgn curi ayt eyka sudahh~ haha:P

#domo 2 warne cokelat yang ade dekat banner eyka 2 yg cakap rawrr!! haha:P

Kawaii_Lan said...

eyka dah langgar peraturan!!!
(tidak melebihi 20 patah perkataan)
hahaha..

Nan said...

haha~ langgar peraturan no3..

Eyka said...

kawaii_lan: haha..biarr laa..eyka nak tulis jgkk..hahaa:P

#taip2 terlebih pla..haha..mlas edit trus publish..hahaha:P

Eyka said...

nan(ni budak yg same dgn si kawai atas 2 kan? haha:P)
: haha..biarr laa...mlass edittt!! bluerkk! haha:P

..Bai.. said...

gudluck...huhu:D

belogkayangan said...

semoga anda terpilih :)
domo kat ats tu sgt comel.. rawr!