May 13, 2011

tanya boleh?

kenapa kan kalau pompuan hilang dara ..laki mesti gila kesah..kalau laki hilang teruna pompuan ade kesah tak?..macam tak ada kan?? kenapa ek ?? 


eyka sambung nanti entri cerita ini :) 

tungguuu~ haha ^^

27 comments:

Simpleblanklife said...

sebab laki tak nampak. itu je. padahal....padahal....padahal.....HAHAHA

Eyka said...

si cun: haha..padahal ape? :)

Simpleblanklife said...

padahal selalu 'datang baligh' tak kira automatis ataupun manual

Eyka said...

si cun: apekah? haha ;D

Simpleblanklife said...

aku tak mampu menerangkannya lebih detail kerana takut di cop lelaki gila xxx. HAHAHA tapi inilah realiti lelaki sekarang. :D

Eyka said...

hahaha..sebaik la sedar diri kan cun?? haahha XD

Simpleblanklife said...

hahaha aku memang sedar diri, jangan risau...sebab tuh aku tak suka menghentam orang suka2 hati....kena balik kat diri sendiri wooo...HAHA

Eyka said...

haha..tgu tau entri eyka yg ni~ hehe :)

Simpleblanklife said...

haha akau tunggu kot walau pape pun ko tulis...jangan risau...wa suka baca kot...apa ada hal...:D

ummu najwa ladzim said...

mentang2 lelaki tak nampak...kau kalau suka pecahkan dara pempuan,cepat mati pucuk tau!haha..teori suka hati..

Ecul said...

bagaimana pula jika sebaliknya?

Eyka said...

Ecul: ntah laa awk..no komen :)

Eyka said...

ummu najwa ladzim: hahaa..sokongg! haha^^

Eyka said...

si cun: okeii! tak de siap kau! haha :)

Mr.Thinker@Ali said...

Gila payah nk jawab. LOL.

Wanie said...

cane nak tau lg dah xde teruna..wink3*

Azroy Kassim said...

Baa~ CAK!!

laki kesah sebab... Bygkan la tiba-tiba ada laki lain dtg ckp awek dia bekas dia. Mana nak letak muka? Maruah tu. Lagi-lagi kalau nk kawin. Xpn yg x kesah kawin, mane nk letak muka? Anak2 lagi. Maunye tekanan.

Apesal pompan tak kesah? Euww~

Mr Laptop.ez said...

Setuju dengan Azroy.. Sebab martabat maruah sorang perempuan adalah tinggi dan juga la sukar dijaga kalau tak jaga.

Senang cerita, baik refer balik buku agama kenapa. Kira bagus la ada yang kesah, masih ada iman didada

Aimi dan Pakcik Hashim said...

kisah lalu lupakan boleh?
semua org buat mistake

Imran nyambek said...

ade je pompuan kesah.

ghost writer said...

eh..orang tak kesah pon.

kadang orang tak tanya dah siap bagitau awal-awal.maknanya pompuan yg kesah sangat pasal tuh.

Taufiq Wr said...

nasib baik aku masih berteruna..hahaha..anyway, gempak gila header..mana tempah?hehe..or handmade je?

♥ Xett Hereen ♥ said...

erkkk? kesah!

bunga said...

bunga kisah laki xde teruna..hahhaha...lau dapat tahu xtau la mybe akan berakhir di citu.haha

Sasa Al-Sharif said...

mgkn sebab bezanya melibatkan dalaman dan luaran. faham tak?

mgkn ada lelaki yg sanggup melupakan kisah lepas, tp rasa kecewa tentu ada

ghost writer said...

aku rasa macam nak kenal jer bunga nih..

Eyka said...

erk..erk..mecasih sudi drop komen sini!! syggg korangg! muahh! hehe;D