Mar 8, 2011

saya rindu awak!! awak tak nampak ke! hu..:(

eyka sakit hati hari ini..betul-betul sakit hati..eyka dah la kerja sarat barat sekarang ini..dia pula boleh buat perangai gedik nak mampus dia itu!!!! BENCI!! huhuhu..T.T

ko tambah stress aku tau gedik!! huhuhuhu...T.T

tak nampak ke saya sedih pasal awak ini?? bukan sengaja tak peduli awak! kerja eyka banyak tau! semua nak masuk dalam otak ini...jem la! 


stress tau!!!!! hu:( 
*tapi tak tahu..eyka masih care pasal awak walaupun awak buat eyka macam ini..ignore je la eyka terus! tak kesah!!*


Missing You So Much
mood: sad alone

13 comments:

Mr. Swift said...

Erm are you okey? :)

Nasuha Salleh said...

emosi tengah tak stabil ni
luangkan masa sedikit utk berbincg bersma si dia
spya saling lebih mmhmi ;)

A.s.t.i.n.a said...

chill aaa dear... buat satu2 kerja tu.. si dia tu pun pasti ada tekanan juga..

bunga said...

gedik..yessss...

Azroy Bin Kassim said...

baa~ CAK!!

ding~ding~gedingding~

Aroy kan ade... hehe

Cik TeN10 said...

chill babe..

ch!natsu said...

alolo.. sbr ye..

ejulz said...

gedik ek.. hiHi.. cantik gitar tu.. :)

Jom belajar bahasa Sarawak.. heHe

New Entry "Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6 "

yatee 'yosh' yakuza said...

sabar yeee...

Wan Gerrard said...

sabar, makan chocolate leh release stress ataupun rindu :P

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

janganla sedih2...
chill okey girl...
(n_n)

Qaseh dalia adelia said...

saye rindu awak jugak ! tp sye xnmpak awk rindu saye wahahaha

Woofer Storm said...

aik..ingatkan owez cool.hhaaaaa
cool k eyka.stiap org tak lari dri masalah,yg pntg cara nak mengatasi tu..heeeee