Jan 19, 2011

JOM GEGAR BLOG..:)

BEN ASHAARI

Yes! selalu eyka xdapat join segmen En. Ben ini..ada aje halangan taw!huhuhu...
kali ini eyka nak masok segmen 

JOM GEGAR BLOG!! :)

 tgok sape yang kena! hahahaha:)

sape yang nak join bole la terjah blog dia dan join~



eyka paling minat terjah blog dia..nice blog..dia boleh dikatakan sifu eyka dalam dunia blogging ini..^^
*ini bukan nak bodek-bodek okei..ini serius..:)*


cepat -cepat lah korunk join.!! tarikh tutup nya malam esok!! cepat!! :)

p/s: Eyka baru lagi dalam dunia blogging ini..so eyka xtahu sangat pasal blog eyka ini ada virus k x..orang yang bukak blog eyka je tahu ada virus kew x...huhuhu...yang pasti eyka punye sendiri blog ini..:)


8 comments:

nub said...

hehe..baguih2

Eyka said...

nub: hehee..awak jgn lupe join okei~hee:)

Punca Utama | PU said...

wah... dah join pun... best2..hehehe

Eyka said...

punca: bgus la~ weee~hehee:)

fariehan ibrahim said...

tu diaaa~ bergegar abih da eyh,
haha! xD

Eyka said...

fariehan: taw xpe!haha:)

anamizu said...

kompem meletop!
td dah 400 yg join..
si BA ni buat segmen ape pun rmai je yg join..huhu

recent post : |maksud tersirat pelekat P|

Eyka said...

anamizu: boom! boom! haha:)