Apr 16, 2012

kamu encik misteri saya..


Life will become perfect if people accept their imperfection. It's not about having the good brand, it's about having the bad one and making it great.

assalammualaikum wahai encik misteri saya.. 

entah kenapa..bayang awak selalu bermain dalam kotak fikiran saya..saya asyik teringatkan awak..ya awak yang saya tak kenal langsung rupa, perangai dan segalanya tentang awak..awak yang saya tidak tahu dimana tinggal dan letaknya awak dan beradanya awak masa surat ini ditujukan untuk awak..dan awak yang juga tak ada petunjuk untuk saya cari..mungkin awak seseorang yang dalam ramai lelaki..dan yang cuma saya tahu awak lelaki idaman saya..
sampai bila bila..

awak..saya selalu mimpi awak..setiap masa saya mimpi awak tapi kita bukan saling kenal..dalam mimpi pon saya cuma nampak bayang awak pegang tangan saya dan masa itu kita dah sah jadi suami isteri..awak encik misteri saya..awak orang yang mungkin di kalangan mereka di luar sana dan di tetapkan jodoh untuk saya..saya tak tahu saya pernah jumpa awak atau tak..atau awak di kalangan kawan kawan saya atau bukan..mungkin awak salah satu orang yang pernah hadir dalam hidup saya mungkin...atau mungkin boyfriend saya sekarang..tak kesah la sapa pon awak sebab saya nak cakap saya tunggu awak jemput saya :')

saya harap awak jaga diri awak baik-baik sebab saya jaga elok elok diri saya untuk awak..awak jangan rosakkan anak orang sebab macam awak rosakkan family awak yang akan awak bina nanti dengan saya..saya selalu berdoa awak selamat dari orang yang cuba buat jahat dengan awak..yang cuba nak ragut awak dari saya tapi jangan risau jodoh awak memang dengan saya ;D

encik misteri yang selalu dirindui, 

awak..saya harap awak dapat terima saya nanti..seadanya especially bila kita sah nanti sebab saya mengaku saya tak pandai masak sangat..pandai masak yang goreng goreng je..jahit apatah lagi..fail dari semua bidang..
tapi awak jangan risau..saya akan belajar semuanya sekali disebabkan awak..
awak boleh percayakan saya tentang ini :')

dan satu lagi saya nak awak jaga saya sampai saya tua tau sampai saya tak menyesal jadi tua bila dengan awak nanti..
saya nak keluarga sweet sweet dan aman damai macam mak ayah saya..
boleh? :")
dan kalau awak jenis yang smoking..saya harap awak berhenti sebab saya..
saya rasa itu pengorbanan awak yang paling sweet..:D


encik misteri yang di sayangi,

saya akan tetap menunggu awak sampai awak datang menjemput saya..kalau awak yakin saya la orangnya..sila la cari saya..saya menunggu dengan sabar sebab saya memang perempuan yang cekal dan sopan santun lagi..kan awak tahu saya kan memang pilihan awak ..mesti awak akan arif tentang saya nanti..tak payah arif pon dah tahu segala tentang saya...saya harap awak dapat terima saya seadanya sebagai jodoh awak sampai bila bila

semoga kita bertemu encik misteri.. 



assalamualaikum :)


ditaip kemas oleh, 
pelengkap tulang rusuk awak yang sedang awak cari :)

9 comments:

myra yusreena said...

wahhhh..hehe amin amin..moga cepat jumpe dengan encik misteri eyka tu k :D

Akim Iqbal said...

Amboih

r-5 said...

Gegirl moga doamu itu diperkenankan, dan semoga dipertemukan dengan incik tulang rusuk yang ta ckup tu. moga2 beliau adalah yang terbaik buat anda, hehe. biar lambat anda menanti agar bahagia di kemudian hari. hari kebahagiaan itu pasti akan muncul. :)

Eyka said...

myra yusreena: doa kan sameee macmmm awkkk gakkk! mecasih :P

Eyka said...

akim : amboih..jeles lettew :P

Eyka said...

boboy: mecasih..smoga boboy pon dapt gegirl yg comel untk future..gegurl doa tau skli :P

r-5 said...

boboy tak mengharap apa-apa criteria buat jodoh boboy, andai ditentukan dan dipertemukan seorang wanita dan kuat dlm hati mengatakan itu jodoh boboy, boboy terima seadanya, hidup bukan utk memilih tapi menempuh.. hehe kenyit mata kat gegel haha

Eyka said...

amboih amboihh..;o

shahril anuar b ahamad said...

echeyyy.....
gegell eaaaa...sweettnyerrrr