Mar 23, 2012

spm macammana? okey? jangan sedih future masih ada sayang :)

sila silent lagu bila nak play..mecasih :)

"...barangkali kamu tidak suka sesuatu, tetapi ia baik bagi kamu...Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui..." [2:216]

dan janganlah mengharapkan balasan semata.. berikan lah pergantungan yang tinggi kepada ALLAH..bukan kepada result spm.. our past will be the past..what about tomorrow..
leklu lekpis...adiosa betei~ :)

10 comments:

Raden said...

result spm sy dulu cam sampah la jugak...peehh...tgok kat mane sy skrg? (cakap cam terer sgt. haha)

Anonymous said...

gagal, boleh usaha lagi

Anonymous said...

gagal, boleh usaha lagi

Anonymous said...

gagal, boleh usaha lagi

Unknown said...

walaupun video tu macam siot..hahahahaha...tapi banyak diisi dengan sesuatu yang baik..gud job

Lysa said...

ayat tu memang bg semangat kat saya. :')

Unknown said...

Alhamdulillah , saya bersyukur dgn apa yg saya dpt . . walaupun tak gempak mcm org lain . . tapi,tu dah ckup gempak bg saya . . sebab saya tahu, setakat mna kemampuan saya . .
Alhamdulillah . .

Anonymous said...

Tringat 10 tahun lepas aku dapat result SPM. Pi sekolah naik motor cup bapak aku. Sampai kat sane ada yg terlompat, ada yg menangis, ada yg malu nk share ngan kengkwn dan ada jugak yg mcm blur ape suda jadi. hihihi. Aku plak p ambik rsult & mcm x percaya seorang kaki tido kt kelas (pelajar favourite dikejutkn oleh pengetua yg sekarang pengarah pendidikan perak. hihih)ble dpt keputusan agak 'baik'. Pastue aku pi pekan Ipoh sorang2 dan lepak makan maggi kt Yik Foong. Takut nk jumpa parents. hahaha. Tapi bila aku balik rumah, bapak aku cakap, "abah tahu setakat mana tahap anak-anak abah". Abah x marah tapi mak jer yg sedikit kecewa sbb x bape cemerlang. But x tehenti setakat tue saje. Dengan sedikit usaha sendiri dan doa ibu bapa, aku gembira & bersyukur dengan kedudukan aku sekarang. Dari no body pada somebody. Aku gembira sebab walau aku layak masuk U tapi aku x nk. Aku bagi peluang kt kakak aku dan adik aku study. Hasilnya yang Allah beri?. Kakak aku dah ada Master dan adik aku ada Ijazah. Dan aku?. Alhamdulillah. X malu nak berdepan dgn kengkwn bila berckp soal kerjaya. Emm so adik-adik lain, jgn putus asa. Mungkin kita tak cemerlang semasa di sekolah macam kwn2 lain yang pandai tapi tak bermakna juga kita tak boleh berjaya lebih dari mereka yang cemerlang tue bila masuk alam pekerjaan. Percayalah Allah telah tetapkan rezeki masing2 sejak dari azali lagi. Eyka tetap sempoi kan dgn entrinya?. hihihi. Best doe!

Nyamuk Terbang said...

kiter dh lpas lma dh spm

Namee Roslan said...

selagi ada usaha selagi tu ada peluang untuk berjaya !!! :)