Feb 13, 2012

ape ni der?



petang ini secara rasmi aku mengamuk..
lantak laa..blog aku..
kau kesah apee?

orang kata kalau kita suka mengamuk ngamuk period laa apa la..ada cakap sebab mental lemah..otak sakit laa..padahal benda itu macam luahan perasaan yang tak dapat di simpan dalam hati dan di terjemah dalam ayat melalui mulut mengomel..seriusly aku pernah rasa macammana mengamuk tapi orang kata aku mental lemah..padahal hujung pangkal cerita pon dia tak tahu..sape otak lemah sekarang ini wey? 

okey balik pada cerita aku tentang what we call "sahabat la sangat"..
seriously aku baru kenal je lagi sorang mamat ini..melalui sahabat..
best kawan dengan dia..otak macam aku jugak..
tapi satu benda je aku tak suka dia..
korang tahu ape?

meh aku paste ayat dia..

"saya nak jadi orang penting dalam hidup awak tapi as a friend.." 
tapi korang tahu dia mintak apa as a friend? 
dia nak maruah aku..paham kan maksud aku? dia nak main raba-raba..ringan-ringan.. kis kis..
#see nampak terang lagi bersuluh dia nak kawan aku sebab body kan?
 @#$%^&*()^$%^&*
 
what wrong dengan budak ini pon aku tak tahu..-.-
#tahu laa dah ambik budaya amerika..tapi tak boleh sopan sikit ke dan memang suka hati otak kau je nak open benda alah ini..
aku dah laa kecik lagii..demm

tahu aku jawab apa?

tanya la dia asal nak benda itu sedangkan kawan je..
benda itu tak leh buat as friend lagi lagi nanti dia melibatkan feeling..
lagi pon belum ada ikatan sah pon antara kitorang..
#ecelliy aku tak nak laa dekat dekat dia lepas itu jatuh cinta.. mengamuk awek dia cari aku kang! dah laa seronok sangat  gaduh sebab dia yang tak hensem itu...
memang tak berbaloi laaaaaaaaa 

lepas itu aku tanya..
pernah buat dengan member lain ke?

dia as usual jawab ye..sebab dia dah pernah "cucuk" pon kawan pompuan dia punya itu dan diorang buat atas nama suka suka as friend dan dia cakap la memang pompuan itu tak kisah.. *pahamkan maksud aku?

okey bagi aku laa kan..memang dia tak kan kesah sebab dah memang barai..kompom la lagi sangap nak benda itu ulang ulang macam dadah kan wey? iskh -.-

aku tanya lagi..
pernah buat banyak kali ke?
dia serius banyak kali buat dah..
tapi technically muka dia serius inoncent bila aku jumpa dia first time..macam budak nerd baik baik..
kalau aku baca mesej dia mesti aku tak boleh bayang dia yang tulis..seriusly macam fake..

sembang punya sembang..aku tanya pasal awek dia..
baik ke awek dia?
dia kata macam biasa je..dan pompuan itu tak tahu yang jantan ini pasang banyak dan cucuk cucuk dekat luar..aku harap jantan itu tak kena HIV laa...

 

lepas itu eyka ceramah agama free laa sebab dia nak eyka punya..korang kalau tetiba orang yang tak kenal mintak macam macam korang tak rasa takut or secure ke wey? 
aku serius sampai laa ni takot dengan dia..
macam cilanat je jadi kawan tapi merosakkan kawan itu sendiri..

memang macam @#$%^&*(^&**(#$%^&...


korang ada kawan macam ini.. ??
kawan sebab nak jadi orang penting dalam hidup korang #ayat ngorat..haha 
tapi in the end dia yang jadi dalang merosakkan korang...
memang macam kawan laa sangattttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

#sedih sebab dia umat nabi muhammad juga macam eyka :(

pada yang berkenaan: 
aku harap kau berubah sebelum apa apa bala kena dekat kau..
sebab allah itu maha adil...amin :)
#benda ini kena cerita juga sebab eyka tak tahan simpan sorang sorang.. lantak laa korang nak kata mental eyka lemah...eyka dah tak kesah dah...





mood: eyka dah remove dia jadi kawan eyka buat selama-lamanya..sebab bagi eyka kawan adalah orang yang akan jaga kita dan sayang kita as their family..
that friend bukan menjahanamkan lagi dan memusnahkan masa depan sahabat dia..
get @#$%^&*() lagi pada jantan yang tak tahan godaan perempuan era maju ini..
#itu laa selalu sangat tengok video lucah..kepala pon dah tak boleh beza halal haram dah..
manusia manusia manusia..

dah la nanti korang cakap macam eyka ini tunjuk baik sangat padahal belakang macam lahanat..
ikut suka korang la sebab itu antara eyka dengan allah bukan dengan korang..

9 comments:

~ FaRaH izzAtY ~ said...

perhh . gile la. tak malunye -,-''
macam tak rasa bersalah lgsung buat cenggitu . tak pikir dosa dah mcm neh .

Namee Roslan said...

kurang ajar lah dia. walau pun kekasih, mana boleh buat bnda macam tu. serious dia tak hormat awak sebagai seorang perempuan. bagus, removed je ok. jangan dilayan.

sugar2 kapas strawberry said...

dia mintak bukan-buakn?senang je.bagi kaki kat muka dia.

shahril anuar b ahamad said...

hamboiii sungguh beranii lakii 2.....hehehehhehe...diaa xtauuu akuu nie power ranger...marahhh nieeee...ehhehehehehhe
kanggg sekehh gunaa kakii kanggg..baruu tauu..hehehehhehe

Gigi Besi said...

Masha'Allah , serius menakutkan.

Cuak gila ada lelaki macam tu. Take good care of yourself ye ?

r-5 said...

peh kalau gua tahu awal ni dah lama gua ajak membe gua pukul dia sampai xboleh makan n buang sebulan. siot! rosakkan maruah gadis, cuba bayangkan adik pompuan die, kakak, mak,even awek die gua barai. peh panas je hati! lantakla dia nak main ngan pompuan yang da bocor tapi kalu yang ada dara memang kasi pecah muka dia sekali baru tahu. tahi betol!

Gegurl gua pon dia nak sebat? Nasib "sayang" bijak bestari dan pegangan iman yag kuat haih~ nak je pijak2 muka dia. lupa plak nak cakap gua rindu sama lu juga gegurl! *wink*wink* ;) haha

kay_are said...

open gile mamat tu.. dah terlebih amek budaya barat r tu.. terpengaruh ngan movie2.. aku yang jahat ni pun tak pernah lak terpikir nak mintak bende mengong tu kat member2 pompuan aku.. gile!

❤Mrs. Myra❤ said...

pfftt...
jantan tak guna...huh~

*tibe tibe rase emo bila isu2 macam nie ..

moga Allah bukakan pintu hati dia...

Hoffman Estates Locksmith said...

Great reaad thanks