Oct 29, 2011

satu malam yang sunyi


ehem rindu eyka tak? keh keh keh :P  
dah dah gua malas nak gelak gelak..
ini cerita serius ini wey...tak tipuuu... serius... 
gua kena benda ini hari khamis malam..okey cerita ini seram...
 gua tambah demam bila pikir benda ini balik..cisss T.T 

ceritanya start macam ini..jadi kebiasaaan untuk gua berskyping berskyping dengan balak gua bila cuti..
konon nak ubat rindu letew...keh keh keh :P 

dan gua tetibe je lama skype hari itu...selalunya kalau gua demam gua tak mungkin skype lama lama...tapi kan malam itu gua skype sampai pagi sebab gua takot tido sorang sorang..demam kan? :( lagi pon member gua semua balik...jadi kena la pakwe gua tolong teman...
manjenyer laaa kau eyka....kah kah kah :P

nak dijadikan cerita..balak gua yang nampak benda alah itu ...warna hitam...mula mula dia sangka domo...tapi gua yakin bukan domo sebab gua peluk domo bawak ke sebelah kiri...yang tinggal sebelah kanan gua malam itu lappy dengan sebelah bantal gua je..dan malam itu juga gua punya lappy gerak dari atas bawah...kiri kanan...balak gua yang cakap macam gua yang buat tapi bukan... gua dah tido waktu itu..sapa gerakkan ek kalau macam itu? dan mustahil gua baring sebelah kiri tapi dalam masa yang sama gua boleh gerakkan lappy gua yang belah kanan itu? -.- dan benda hitam itu duduk dalam selimut gua malam itu dan balak gua tak sempat tangkap gambar sebab benda itu hilang cepat -.-

okey start bila dengar benda benda ini dari balak gua...gua semakin takut dan demam gua yang nak kebah ini tambah tambah lagi tak nak baik...demm -.-

malam itu juga gua bukan boleh tido sangat..demam susah sikit nak tido...dengan panas ya rabbi malam itu...pastu gua dengar bunyi seakan akan ada orang ketok tingkap bilik gua...gua nak cuba jenguk...tapi gua takot sebab malam itu gua tido sorang sorang...memang sangat pandai la kan nak jenguk jenguk segala...memang tak laa...paling rare pon gua tarik selimut sampai kepala lepas itu cuba tutup mata...itu je yang mampu -.-...

pagi itu gua bangun dan gua perasan ada kayu dekat dengan tingkap bilik gua belah luar rumah..eh sebelum itu takde pon...gua dah rasa lain macam...nak tak nak...gua tido rumah member gua malam itu aka malam jumaat itu...dan sekarang gua tulis live dari rumah member gua...
belum balik mandi lagi...gua takot...sob sob sob :(


eh dah la...nanti gua takotkan korang lagi...cukup la gua takot sesorang...walaupun bukan gua yang tengok tapi gua still tak boleh terima sebab dari tempat gua benda itu jadi....-.-


okbye

18 comments:

♥ Amy Amir ♥ said...

baiklah , sangat takut cerita ini , :X

Nur Intan Syafinaz said...

Sumpah seram kot!!!

Raden said...

weh..jgn la tulis entry begini..gua punye bilik air seribu meter dr bilik weh...

Eyka said...

amy amir: -.-

Eyka said...

nur intan syafinaz: tahuu xpee -.-

Eyka said...

raden: tapi takot kne tulis jgk...wuwu -.-

shahril anuar b ahamad said...

nk gamborr antu 2????heheheheh ada xnk tunjukk nnti lagi takut...hahahahha...sebenarnyer dapt..hehehhehehe

nnti usha blog syg ea

Eyka said...

syg:eh..tak nk tgokk..takott -.-

HEROICzero said...

hantu la tu .








keh3x~ wuuuuuuuuuuuuuuu . . .

hiro said...

jeng jeng jeng...haha

Eyka said...

heroiczero: hahaha..ye laa -.-

wuuuuuuuuuu T.T

Eyka said...

hiro: tak yah nak jeng jeng jeng sgt ahhh! grrrrrrrrr...haha:P

ILA HonEyBuNNy said...

wakkakak..agak seram jgk..kalau duk bilik sorg2 mmg takot...huawwaw

Zulfahmi Abidin said...

ko tulis entry mcm nie. tetibe aku rase mcm ade 60 org tenggek atas bahu aku nie ha. berat gile rase. ish. dye nie. buat entry lain la weh..

Eyka said...

ila honeybunny: tahuu pon...-.-

Eyka said...

zulfahmi abidin: eh...sok la gua tukar..okey tak wey? bhahaha :P

cimOt said...

domo ade boleh jd rescuer..

Eyka said...

cimot: hahaha..eh boleyy ke? :P