Oct 16, 2011

gua nak macam ini boleh? :P

I want to be with someone who will..


love me the way I am
purpose me in his romantic way
mean what he promised to God, me and my parents
ask me to live in a small-minimalist house with him
wake up beside me and play my nose to wake me up
give me a morning kiss
ask me what will I do all day long and give me a forehead kiss to cheer me up
tell me to cook a delicious breakfast for him
help me in the kitchen
make a joke to make me laugh
sit in front of me on our small dining table
want me to fix his tie while he prepares to go to work
kiss my cheek and say sweet words when he's about to leave our house
call me in his breaktime just because he misses me
always try to text me even when he's s busy
tell me to wait patiently at home
call me and speak with regretful voice when his boss asks him to work overtime
stop at ice creams booth in his way and buy some for me
come home and kiss my forehead
go to dining room excitedly because he cant wait to eat my cooks
watch tv together with me on our single sofa
play with my hair while I'm too busy watching
give me a back hug and whisper "I love you" on my ear
wipe my tears and take me to my parents' house when I say I miss them
apologize although when he's not wrong just to make me smile again
spend his sunday all day long with me at home or take me to his parents' house
never let me to go to work because he just wants to have more time with me
understand that I can be jealous while he's too close with other girls

and the most important is..

"I want to be with someone who will never change himself and his feeling no matter how hard our live is, how busy he is, how many beautiful girls he meets, how bored I am, how he find out that I'm not as good as he thought I was, how silly I am, how messy I am, how bad our communication, how many girls flirt him, how many people talk shit about us, how my black hair change to be grey, how my body lose its shape, how everything changes."
macammane entri gua yang omputih ini?
cun tak?
perghh!!
keh keh keh :P


erk! gua paling tak suka lelaki merokok...
okbye :)



gua penat nak taip , asignment gua bersepah sepah dan entri omputih itu  gua curi. sekian 

29 comments:

Penyu said...

nasib baik penyu tak paham english. kalau tak, mesti penyu baca sampai habis entri ni. hohoho

Eyka said...

penyu: elehhhh! kemainn! buat2 tak thu la teww~ ciss..haha:P

tak pyah bace pon takpe..entri ni copypaste! keh keh keh :P

Penyu said...

copypaste? huh, nyesal baca. isk isk

shahril anuar b ahamad said...

hahahhahahahhaha......malas bce panjang sgt........hahhhaahhahahah.......nk g google tranparent pn malas...hahhahaha

shahril anuar b ahamad said...

love me cara saya
maksud saya dalam cara romantis
bermakna apa yang dia janjikan kepada Allah, saya dan ibu bapa
meminta saya untuk hidup di dalam sebuah rumah kecil minimalis dengan dia
bangun di sisi saya dan memainkan hidung saya bangkitkan saya
memberi saya ciuman pagi
bertanya kepada saya apa yang akan saya lakukan sepanjang hari dan memberi saya mencium dahi bagi memberi sokongan kepada saya
beritahu saya untuk memasak sarapan pagi yang lazat baginya
membantu saya di dapur
membuat jenaka untuk membuat saya ketawa
duduk di depan saya di atas meja makan kecil kami
mahu saya untuk menetapkan tali leher manakala dia bersedia untuk pergi ke tempat kerja
mencium pipi saya dan berkata kata-kata manis apabila dia meninggalkan rumah kami
hubungi saya di breaktime hanya kerana dia terlambat saya
sentiasa cuba untuk teks saya walaupun dia sibuk
beritahu saya menunggu dengan sabar di rumah
memanggil saya dan bercakap dengan suara menyesal apabila ketuanya meminta beliau untuk bekerja lebih masa
berhenti di barung ais krim dengan cara dan membeli beberapa untuk saya
pulang dan mencium dahi saya
pergi ke ruang makan dengan gembira kerana dia cant menunggu untuk makan tukang masak saya
menonton tv bersama-sama dengan saya di atas sofa tunggal kami
bermain-main dengan rambut saya semasa saya menonton terlalu sibuk
memberi saya pelukan belakang dan berbisik "​​I love you" di telinga saya
mengelap air mata saya dan membawa saya ke rumah ibu bapa saya apabila saya katakan saya terlepas mereka
meminta maaf walaupun apabila dia tidak salah semata-mata untuk membuat saya tersenyum lagi
menghabiskan Ahad beliau sepanjang hari dengan saya di rumah atau membawa saya ke rumah ibu bapanya
jangan sekali-kali izinkan saya untuk ke tempat kerja kerana dia hanya mahu mempunyai lebih banyak masa dengan saya
memahami bahawa saya boleh cemburu ketika dia terlalu rapat dengan gadis-gadis lain

dan yang paling penting ialah ..


"Saya mahu berada dengan seseorang yang tidak pernah akan mengubah diri dan perasaan tidak kira bagaimana keras hidup kita, bagaimana sibuk dia, berapa ramai gadis-gadis cantik dia bertemu, betapa bosan saya, bagaimana dia mengetahui bahawa saya tidak sebagai baik kerana dia fikir saya, betapa bodoh saya, saya tidak kemas, bagaimana buruk komunikasi kami, berapa banyak anak-anak gadis flirt dia, berapa ramai orang yang bercakap omong kosong tentang kami, bagaimana perubahan rambut hitam saya untuk menjadi kelabu, bagaimana badan saya hilang bentuk, perubahan segala-galanya. "

setelah di terjemah.....ikhsan google translate

Eyka said...

penyu: dy pnye entri pon copypaste..wekkk! hahahaa:P

Eyka said...

syg: gedikkkkkkkkkkk! haha:P

eh syg macm ni ke bukan? ehem2 :P

apik pehe said...

huhuhu...mek tengah jiwang la tu..hahaha

Taufiq Tiramisu said...

hehehe. demand tu. tapi btol la. memang benda tu penting semua. hehehe

New Entry : Jenis-Jenis Manusia Yang Tak Reti Bahasa

Eyka said...

apik pehe: perghhh!! rinduu woo samee dy! wuwuwu -.-


mneee adeeee jiwngg! grrrrrrr...haha:P

Eyka said...

taufiq tiramisu: hahaha...mneee adeee demand sgt..tapi memng demand pon..sob sob sob -.-


grrrrrrrrr! gua tak jiwng laa! hahaha:P

DuniakuAbstrak said...

panjangnya list -_____-"

HEROICzero said...

nak macam2 . haihh~

Eyka said...

duniaku abstrak: hahaha..jeles leteww! keh keh keh :P

nti try la buat dgn bini ko nti tau! pasti berbaloi! hahaha:P

Eyka said...

heroiczero: hahahaa...biarrr laaaaaaaa...grrrrrrrr..hahaha:P

shahril anuar b ahamad said...

mcm2 ???

NuR 'aQiLaH said...

jiwang jiwangan gitu. hiks

aleen aiden said...

halalaa~ suweet! :D

hanaahmad said...

memberi lebih baik dari menerima. jangan mintak macam2 tapi tanya apa yang boleh kita beri? hehehehe. jiwang sangat tu dik. :)

Eyka said...

syg: org tanye dy sweet mcm ni ke tak? grrrrrrr -.-

Eyka said...

nur aqilah: hahaha..sekejp2 takpe! keh keh keh :P

Eyka said...

aleen aiden: hahaaha..sweet ke sweat wey? kah kah kah :P

Eyka said...

hana ahmad: eh takpee laa kaka..mak kate klu main jiwng2 takpe tapi kena kejap kejap je laa..sebab boleh mengeratkn lagi hubungn..kah kah kah :P

KHRLHSYM said...

saya merokok dan saya okay. ._.

Eyka said...

khrlhsym: eh yeke? kalu mase dpan nti cmne? sush dapat anak maybe? hahahaa:P

shahril anuar b ahamad said...

sweet 2 aper bby>>>????

Syazwan Che Deraman said...

hai, saya tak merokok ;)

Eyka said...

syg: eh ntahh! hahaha:P

Eyka said...

syazwan: hai saya pon tak merokok same! kah kah kah :P