Aug 9, 2011

dalam mimpi pon nak masuk kan? grrrr!! :P


salam korang...
ape khabar je hari ini? sihat tak wey? :P
haaa...ini eyka baru bangun tidur ini...
sedap gilaaa laaaa tidur tadi sampai mimpi mimpi bagai...
mimpi makanan plak ituuuuuu...-.-
tak tahan tak tahan...perghh~ 

macam macam gambar  makanan merasuk rasuk eyka dalam mimpi tadi....
fuhh fuhhh fuhh! -.-



#seeee tengok betapa banyak nya eyka mimpi tadi...
macam nak mentercekik darah dah eyka ini weyy! bajet kalau berbuka banyak macam ini bolee laa sangat kan nanti? muat semua kan korang?haha-.-

#motiffff eyka tulisss sebab peruttt eyka laparrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! grrrrrrrrrrrrrrrr!
lagu perut dah tukar dari lagu justin bibir ke mood dondang sayang dah weyy...
serius hari ini memang laparrrr gilaaa ahhh...
ni sebab pemalas bangun sahur laaa ini..degil sangat tak dengar cakap mak suruh bangun sahur...
memang kau mendapat laaa kaan eyka! =.=

#orang kata kalau cakap lapar...pahala puasa kurus....macam mana dia kurus plak ek?
dia bukan ade perut pon...badan lagi laaaaaa....
muskil muskil muskil...-..-'

motif nak cakap eyka laparrr...bajet korang tak laparrr jugaak laa kan?

itu jeeeeeeeeeeeeee...;D
#bangun bangun terus taip entri ini...boleh tahan penangan makanan ini kan kan? 
fuhhhh fuhhh fuhhh~ hahaha;D

situasi sekarang:
 fineeeeeeeeeee...gua tak saboo dahhh..-.-

#erkk..kejap...
eh..baru ingat...dah ada makanan ke tak berbuka nanti ni??=.='

...............................................................

selamat berbuka puasa kepada semua umat islam pada hari ini...kalau yang p***** and m******* pon samee...selamat berbuka puasa nanti...yeahhh! hahaha;D

#entri ini khusus untuk berbuka mood wey...
sebelum ini tak ada entri sebelum berbuka lagi ini...
sekarang dah ade:P
okbai! muhahahahaa ;D

8 comments:

Wanz Mejuez said...

Tudiaaaaaaa... boleh bluetooth mimpi eyka dekat wan sikit...?? nak kongsi jugak... >_<

Eyka said...

wanz mejuez:hahahaha...boleh2!! bak 10 ringttt! hahhaa:P

Wanz Mejuez said...

ena bayaq kaa..?? ahaahaha tak jadi la nak bluetooth.. >_<

Eyka said...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-.-'

n!cK said...

uishh..bole plak g2..wakaka

Eyka said...

nick: hahaa..bolee laaa :P

Tukang Godam said...

telan aya liuq ceq tgk entry ni



Entry Baru: Hack Account User Windows

Eyka said...

tukang godam: hahaa..tau pon..eyka pon samee laaa! haha=.="