Jul 25, 2011

penakut cinta :(



eyka takot dengan apa di nama kan cinta..
kadang kadang cinta itu indah..
kadang kadang amat menyakitkan untuk sebelah pihak..
eyka tak tahu la nak sebut apa status cinta eyka ini..
kadang kadang eyka rasa dia calon yang sesuai 
kadang kadang tak..
korang pernah rasa macam itu tak? 

kadang kadang eyka main cinta dengan yang lain..
kadang kadang eyka tak boleh elak untuk jatuh cinta untuk kali kedua..
kadang kadang eyka terbuat orang jatuh cinta dan 
kadang kadang eyka bosan dengan nama nya cinta..
kadang kadang eyka terlayan orang sebab dia baik
kadang kadang itu boleh buat diorang fikir diorang cinta eyka dan terluka..

eyka yang salah kan korang? :(

yang paling pelik..eyka tak pernah langsung tahu cinta itu apa...
korang rasa eyka ini spesies malaria ke apa? 
#korang rasa cinta itu apa? =.="

38 comments:

Qamaruls said...

cinta itu ibarat lagu. hahaha.. ntahlaaaaaa

Eyka said...

#erk..yeke? haha:P

Wanz Mejuez said...

Mungkin awak ni jenis yang suka memberi rasa kesian kot..

n senang jatuh hati..... :)

Eyka said...

wanz mejuez: eh..eh..mungkin kot awak..jahat kan eyka? huhu..:(

takutake said...

Orang Melayu ni memang senang jatuh cinta sebenarnya. Senang sangat main-main dengan cinta. Tu la probnya. Rapat sikit, mesti terus nak cinta-cinta. ~_~

Tengok drama Jepun, tak ada pun macam tuh. Kan lagi indah kalau berkawan je.

Pendapat je~

Eyka said...

takutake: hahaa..
eh..eh..awk pon lebih kurg mcm eyka ke ni? hahaha:P

#tapi serius sush nak handle bnde alah cinta ni kan awak? :(

takutake said...

Yup. Laki, lagi-lagi yang muda tu, memang senang sangat suka perempuan. Tapi bila dah ada awek ni, dan dah jalinkan hubungan yang serius ni, mula nampak benda apa yang patut dengan tak patut. Suka tu, sebenarnya suka je. Cinta dengan suka, 2 different things.

Couple yang main-main tu, tu bukan cinta. Cinta is something that can't be define. :) It feels like you will do and give anything for that person. That is cinta.

Eyka said...

takutake: suke 2 ape? cinta itu ape? bukan same ke? kalau nak cinta kan kena suka dulu kan kan awak? cmne itu? huhu=.="

#eyka mcm belum jumpa cinta lagi la awak..:(

Imran nyambek said...

cinta tu macam shieldtox,spray nyamuk.

-Faridz- said...

bg org cinta tu dtg sndiri. mmg btul kne suka dlu tp jgn la psg rmi2.. kesian kt org yg kne tu diorg akn rasa dipermainkan. diorg pn manusia dan diorg ad hati n perasaan.. mcm mana ad org ckp nape ad ruang antara jari2 kita, utk dipeunuhi ngn tgn org len.. =)

schaze zainn said...

cinta tu ada masanya sweet macam stoberi, kadang2 masam mcm lemon. haish. =,="

Eyka said...

imran nyambek: haha..bis 2 nk explain cmne plak 2 wey? hahaha:P

Eyka said...

faridz: sory tau awak..eyka tak sengaja..serius eyka tak tahu dah beza cinta dgn suke bila dgn awak..dan eyka tak tahu eyka cinta awak ke tak..
confius ni..huhuhu...=.='

soryyyy sgt2 tau awakkk...:((

Eyka said...

schaze zain: betul..serius eyka sokong :))

-Faridz- said...

=) phm awk ;)

Eyka said...

faridz: huhu..nak ckp maaf gak..huhu :(

-Faridz- said...

hehe =) nk kne cubit pp? :P

Eyka said...

faridz: haha..yela2 org tak ckp dah! bluerk! hehe:P

-Faridz- said...

taw tkt~ :P hehehe :P

Eyka said...

faridz: haha..mnee adeee takottt! wekk! haha:P

-Faridz- said...

haha.. g rest tu awk.. isk2.. smpt lg tu.. ;)

Eyka said...

faridz: eh..eh..haha:P okbai :)

-Faridz- said...

nt org kjut ;)

haikalblank said...

cinta? lu akan tahu bila dia datang. tak tahu lagi? ada dua keadaan di mana kau akan tahu.

1) ketika ia muncul
2) ketika ia pergi

siapa tahu bukan? HAHA

-Faridz- said...

=)

Kapten Atok said...

belum bertemuh jodoh

lia AKA milo said...

cinta itu tak bermata..tapi dari mata jatuh ke hati..ngee

KuNanGKuNanG said...

cinta sama ke ngan sayang?sama ke ngan suka?ntah la kan...mungkin kadang2 kite cuma rase suka ngan kesian..bukannye cinta..huhu

Eyka said...

haikal cun: haha..eyka tahu kot~ haha:P

#cun siyes ko bole jadi pakar kaunseling kot..hebadd lu! haha:P

Eyka said...

faridz: :))

Eyka said...

kapten atok: mybe kot..=.=

#doakan eyka tau kapten atok! hehe:)

Eyka said...

lia aka milo (mesti awk suke milo kan kan? haha:P ) : cewahh~ haha:P *blushing plak dgr..haha*

Eyka said...

kunang -kunang cantik: huhu..mybe eyka byk simpati dari suke kot..atau mybe eyka ni byk kesian kat org la...hurm..=.="

-Faridz- said...

hehe tp ske entry awk yg latest. cumel je..

Eyka said...

faridz: ceh! sukee le teww~ haha:P

-Faridz- said...

ske la.~

Eyka said...

faridz: ehem..haha:P

shahril anuar b ahamad said...

cinta 2 pati ayor duriannn.....sje wat kacauuu...hahhahahahah