May 19, 2011

alfatihah sahabatku..semoga kamu tenang disana..amin:)



(sila perlahankan mp3 anda bila datang sini..hormati kawan eyka)


Ya allah ya tuhan ku...eyka sangat sangat terkejut tadi bila eyka masuk facebook..tetiba tulis ayat ini..

Al-fatihah untuk kawan blogger TelurdiBasuh @ Abdul Hakim Bin Mohd Kamal yang meninggal dunia tadi. Moga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang beriman. Mati itu pasti.
25 minutes ago ·  · 



astaqfiruallah hal azim..innalilahiwainailahirajiun...

Al-Fatihah kepada pemilik blog telurdibasuh atau nama sebenar beliau Abdul Hakim Bin Mohd Kamal yang baru sebentar tadi meninggal dunia, sama-sama kita berdoa semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman
Allahyarham dimasukkan ke ICU Hospital Putrajaya kerana mengalami jangkitan kuman di paru-paru pada 17 Mei lalu. Kesannya, paru-paru menjadi keras dan beliau tidak dapat bernafas sendiri.
serius sangat sedihhh wooo~ T.T...eyka dah la rapat juga dengan dia..seronok main gurau gurau dengan dia...siap  main tukar tukar bloglist lagi dengan dia..eyka macam baru je kenal dia..dia salah sorang blogger yang baik dengan eyka...huhuhu...tetiba dia pergi dari hidup eyka...hanya ini yang dapat eyka titipkan untuk dia...alfatihah...


AWAK ..AWAK...SEMOGA AWAK TENANG DISANA WAHAI SAHABAT..
SEMOGA AWAK DITEMPATKAN DALAM GOLONGAN ORANG YANG SOLEH..AMIN
;)
(jangan lupe tunggu eyka jugak tau awakkk!!!)

orang kata kalau orang yang baik cepat je meninggal..awak mesti golongan itu kan awak??
tapi eyka belum sampai ajal lagi..kira eyka ini jahat la ek?? huhuhu..=.=..
lagi kan awak eyka tak kan nangis sebab awak..eyka tak nak awak kena seksa dekat sane..sian nanti..=.=
(tengah kesat air mata)


Cukuplah Mati Itu Sebagai Peringatan:Peringatan buat diri sendiri dan rakan-rakan blogger yang lain, cukup lah mati itu sebagai peringatan buat diri kita. Hakim pun baru berumur 20-an dan sudah menghadap ilahi, bagaimana pula dengan kita? Allahu'alam. “Tiap-tiap umat mempunyai ajal, apabila telah datang ajal mereka, maka mereka tidak dapat mengundurkan barang sesaat pun dan tidak pula dapat mendahuluinya.” (Yunus:49)
 kredit:  Affanruslan

21 comments:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

alfatihah

Aksi-aksi terlarang @ Kuala Lumpur International Book Fair 2011

Cik Azizah said...

Takziah..AlFatihah kepada arwah Hakim..
semoga rohnya di cucuri rahmat Allah

Asma Tiada Ubat Tapi boleh dicegah

ieka.H said...

TAKZIAH..
ieka pun tkejut..dia muda..tetiba je dpt taw dah meninggall..
even just knal d alam maya ni, tp tetap rse tkejut..
:(

Gayahspears said...

al-Fatihah kepada arwah Hakim :(
tak sangka... betoi Gayah terkejut..

FariehanIbrahim [LBC] said...

al-fatihah tuk arwah..

maut boleh dtg bile2..T.T

biha a.k.a PETOM said...

yeke? ya Allah, biha pn ade follow blogger ni..al-fatihah

ejulz said...

ada jugak terbaca kat fb td.. x sempat mengenali arwah.. smoga roh diletakkan bersama2 orang beriman..

cemomoi said...

innalillahi wa innalillahi raji'un... moga beliau dikasihi Allah

d_tieah said...

Alfatihah..


Entry Terbaru 1 : Al-Fatihah Buat Pemilik Blog Telordibasuh a.k.a Hakim Kamal
Entry Terbaru 2 : Nur Kasih The Movie ; Tonton Bersama Fizz Fairuz

saya shea said...

al-fatihah :)

nur dhiya' aida said...

alfatihah

emieysandra said...

al fatihah.

Ayie said...

teman dapat berita daripada Nas.. dia buat status kat fb dia.. inaalillah..

dLa said...

aritu bru komen ngan die, die ckp nk tnggu dla dpt gaji, nk dla bnje die makan tp die da pegi dlu. sedey, tk sdar menangis jgk td. da xde kwn 'forver alone', kwn nk nyakat, gurau kasar n kwn nk ngadu ape2 :(

coretan lia iqmalia said...

alfatihah untuk beliau...

Zura said...

al fatihah...berita kematian yg ke 5 melibatkan blogger..

Nadiah said...

Innalillahiwainnailaihirajiunn.
Al-Fatihah

LittleGurl said...

alfatihah buat arwah..

Syat0za Zai said...

=\

mOon jOhari said...

alfatihah....

Eyka said...

mecasih semua :)