Jan 16, 2011

demam gila babi~ huhu..T.T


hari ini eyka nak cakap pasal demam plak..taw x maksud demam 2 pew?? ha? xtahu..iskh2...okei2..eyka bagitau sekarang..demam 2 kira macam simptom la..panas dalam badan yang mengakibatkan suhu badan kita naik secara mendadak..wah2~ kalau letak orang yang demam ni tepi gunung berapi maybe kalah punye gunung berapi kepanasan demam 2 taw! hahaha^^.

eyka sedih la..ramai kawan-kawan eyka demam taw sekarang ni..
*ni bukan sedih tapi takot berjangkit sebenarnye la..hihihi*

macam member eyka 2..dari sorang ke sorang demam..ini mesti anti bacteria yang baik xkuat la kot dalam badan diorang..so maybe sebab 2 demam agaknya...huhuhu...kenape!!huhu..
*mintak-mintak eyka xdemam la minggu ni..kalau x, duduk dalam selimut ja la sepanjang masa..huhu*






pssst...pssst...pssst..motif eyka tulis ini sebenarnye nak suruh korang yang demam dan degil dekat luar sana 2 makan ubat! macam kawan eyka 2..degil sangat kan da kena demam panas 2~ hush! =.="..
ce korang pikir sat..kalau korang makan ubat, x ke nanti korunk berjaya hapuskan bacteria jahat yang menjelajah dekat dalam badan korunk 2..?? kan best 2..atleast dapat la berangan macam mane rasenye jadi otomen sekejap..bziiit..bziiitt...!!hahahahaa^^ wah2~ 
*muke excited nak kena lempang..haha*

9 comments:

Kenishiee Wataru said...

musim demam skrg kan ^.^

Eyka said...

btul2..huhu..:)

Sasa Al-Sharif said...

moga mereka cepat sembuh. aku baru aja balik dari wad beberapa minggu lepas. sakit jugak kena cucuk jarum tuang air dalam badan

♥cik cahya♥ said...

sama la kite. tp nur demam cmpak ;(

fendy said...

salam,hey..
cuaca now xmenentu, so kene jage kesihatan elok2.

Mr.Adam said...

rendam badan yg panas tu lam ais batu taw..hehe

Eyka said...

sasa: owh..sabr jex la..huhu..n degil nak mkn ubat la 2~haha:)

cik cahya: sbar la~huhuhu..tkot jgk dgr demam campak..huhu..moga awk baik cpat2 taw~:)

fendy:okei2..awk pon same taw fendy~:)

mr adam: bole punye~ t eyka suruh dyorg buat taw!haha^^

AHMAD LA said...

sy nk dmm gak... la...

Eyka said...

syg: wek!! hahaha:)