Nov 27, 2010

sejarah..sila pergi jauh~

ENTRI PENDEK UNTUK BAM A.K.A PAKWE EYKA

so sweetkan couple macam 2..comell sangat-sangat..hee:)

malam n bu sedih lagi dan teringat dekat ex bu..
*maybe n bam xtaw lagi..sebab awk xpernah tanye pon bu dulu ade balak kew x..bu xjujur dengan awak..sory taw bam..bu xnak ingat balik kesah lame..

kalau bam nak taw..bu kenal dia dulu..da lame..2 pon atas sebab kawan bu yang kenalkan..nama kawan bu 2 ju..bu pon kapel la dengan dia..mula-mula xserius tapi pastu jadi serius..
memang hati berbunga-bunga waktu 2..bu suke sangat..^^"

tapi bam kena ingat satu jex..bu xpernah langsung jumpe laki 2..
bu cume bercinta dekat telefon jex.. bercinta bagai macam 2..
memang bu jatuh cinta dengan dia..
tapi dia xde insentif pon nak jumpa bu..
bukan jauh perak dengan pahang pon.
bu sedih sangat dan xleh percaya dia..
tapi dia sangat baik..siyes..betul-betul baik..
bu percaya dia dengan bam jex pasal laki-laki n..
huhu..

pastu bu ade krisis dengan dia sebab dia da jarang call bu..sebab no maxis 2 bu da xpakai da..bu pakai celcom..dia ade no maxis jex..
so kalau nak call 2 memang agak liat la..dah line masing-masing lain..huhu..
bu ingat betul kitorang da putus..
2 yang bu terima bam 2..
tapi bu sayang bam lagi banyak dari dia sebab bam lagi jujur dari dia..
sayang awak lebih taw bam..:)

tup-tup 6 Nov hari 2, dia call bagai..
siap tanye khabar lagi..pastu tup-tup kuar cite dia nak PUTUS dengan bu..
ya allah..memang bu nangis waktu 2..
sampai basah bantal dengan tilam member bu malam 2..
*sebab bu tido umah member malam 2..
dia cakap dia da dapat penganti bu..
budak uitm pahang..
sedih memang sedih tapi bu kena lepaskan jugak dia sebab bu xleh suke dia dah..sebab bu da de bam..cinta sejati bu..hehe^^
*xtaw la perasaan bu dekat dia macam mane..pening kalau pikirkan balik..adeh..=.="

bam..bukan bu nak bukak cerita n balik tapi bu xtaw nak luah kat sape perasaan bu n..
hanya tempat ni jex bu ada yang boleh luahkan balik semua rasa bu n..
harap bam xmarah bu sebab hal n..
sory kalau bu xpernah cerita pon pasal n dekat bam..selama kite kapel..
*setiap orang ade rahsia peribadi yang xmahu dikongsi..sama jugak macam bam an..so bam perlu paham bu sebab n..hu.

bu dah xde pape dah dengan dia..tapi bu agak terkilan dengan perangai dia 2..
tapi mak bu selalu pesan..
"jangan kejar orang yang kite cinta tapi hargailah orang yang sayang dan cinta kita"
bu pegang ayat 2 sampai sekarang..
sory kalau bam rase entri n buat bam sakit hati kew marah kew pe kew..tapi benda n perlu bam taw jugk..dari bam taw sendiri baik bu cite jex terus...senang..huhuhu..=.="
bam..bu harap bam bole maafkan bu sebab rahsiakan dia n dari bam..
bu xnak cite lame menghantui bu..
harap bam paham..
please forgive me!! >.<
satu jex bam kena ingat..bu sayang dengan cinta bam manyak manyak da sekarang ni..sangat sayang:) so jangan tinggalkan bu taw!huhuu..=.="


4 comments:

adrinaqamarina said...

alahai, bu dengan bam~

dengan lagunye lagi. hehe

Eyka said...

adrina:hehe:)

Mknace said...

:) :) :)

Eyka said...

Mknace::) :) :)