Nov 28, 2010

"KENAPA DIRI AKU BERTUAH?"


wah2 gituu..hehe:)
ehem..ehem..tengok la eyka masuk contest pew n...
"kenapa diri aku bertuah.."
wah2~
korunk rase eyka bertuah kew??
tapi eyka rase anak bertuah ade la..kire kategori bertuah jugak la kan??hehehe:)

sebab eyka bertuah sebab eyka berjaya lahir dekat bumi n..
kalau x, mesti xjumpa awak..awak..semua..
mesti xde domo dengan eyka nak teman awak bila sunyi-sunyi..
mesti xbesh an??hehe:)
*sila angok pale dan cakap eyka memang bertuah..hehe^^

lagi-lagi eyka bertuah jugak sebab tuan contest yang ajak masuk contest n..
mecasih banyak-banyak taw awk cik aliesya fairuz..hee:)

okei-okei..xnak cakap banyak dah..t awak bosan..
so eyka tag




hahaha..so yang kena tag sila buat..sape yang xkena tag 2 pon bole join laa..sila la klik dekat banner dengan name cik aliesya 2 ek..hee:)

psst..psst..psst eyka xnak hadiah pape bole?? eyka nak promosi contest awak jex..
sebab eyka sangat bertuah sebab dapat kenal awak..happy sudah~hohoho^^

15 comments:

apezs shah said...

mmg bertuah.. moga berhjaya..;)

Eyka said...

apesz shah: mecasih taw awk..hee:)

apezs shah said...

sama2...;)

Eyka said...

hehe:D

.::aLiEsYa::. said...

thanx eyka for joining..cepat betul =)

Eyka said...

aliesya: hehe..kalu lambat eyka lupe la awk nak join..hehe;D

Ainismaira said...

thanks eyka :)

Eyka said...

ainismaira: okei dear~hehe:)

PinQib said...

hehe,, ayat pomotker aapa tu

AiDa AzRyN said...

Gud luck! :D

Eyka said...

pinqib: hehe..bise2~hahaha:)

aida: thanx awk!^^

Amanina Sofea احمدل said...

hye..
thx sbb jd followers sye..
gudluck utk awk k.. :)

YUL said...

hoho, bertuah punya entry nie,

Eyka said...

yul..haha^^

Eyka said...

amanina: mecasih sbb dtg jenguk eyka n domo comot n~hee:)