Mar 26, 2011

parah dah si sengal hitam ini:)



hahaha...memang parah dah eyka sekarang..mesti yang usha entri eyka terkejut dengan perubahan tulisan eyka yang lebih ke arah astro aruna ni..ceh! ni di sebabkan otak eyka yang tak boleh mengawal perasaan dan membuang header lama eyka dan mengantikan dengan yang baru..
*kalau ada yang perasaan eyka pernah nak private kan blog buruk eyka ini dulu..tapi sebab kawalan emosi yang terkawal dulu..so apologies me! hehe*

eyka akan bubuh balik  header eyka yang cun melecun yang di tarik keluar dengan rakus oleh eyka hari itu..hopefully..bila otak eyka dah berfungsi dengan baik...secara otomatik korang nampak balik muke eyka yang hudus itu tau! hehe:)

biar masa baik kan semula okei! cewah! hahahaaXD
 *kepada yang keliru dengan statement eyka nak out dari tulis-tulis dekat blog hitam eyka ini...sila ignore..sebab waktu itu otak eyka tidak ketahuan hala okei! :)*

okei tak eyka punye blog sekarang...tak mencapap macam dulu kan?? takde dah serabut cecite life eyka yang tah pape itu..kan...kan..kan...??hehe:)



dah nak out...nak mandi besen..busuk macam lembu tak cuci perut setahun dah ini..adiosrosak dan terima kasih sudi baca :)

4 comments:

YUL said...

hahaha, eyka mengaku eh seblum nie eyka suka mencapap. kehkeh :P terharu~

Eyka said...

yul: hahaha..kena mengaku..nti ade yg complain sush~ hahahaahaXD

YUL said...

muahaha, eiceh, tkboleh blah la eyka, haha, yul tgok bese2 je, tkde mencapap pon,

Eyka said...

YUL: yeke takde?? owh macm 2 nti nk mencapap lebih2 la lagi~ lalalala~ hahahaXD