Jan 27, 2011

malang arini~ huhu... T,T

dem..dem..dem... enset eyka hilang hari ini.. ni la pasal seronok sangat nak pergi masuk UTP la petang tadi..kan da kena benda-benda macam ini...huhuhu..T.T dem...dem.. dem... =.="


tapi eyka da test da call tadi..pastu laki angkat..dia cakap henset eyka dah jatuh dekat-dekat tasik UTP tu taw~ giler la~ huhuhu....eyka suruh dia hantar dekat eyka henset tu sebab eyka takde transport nak keluar..maklum la student~ huhu...nasib baik gaya dia cakap macam nice jex~ kalau dia jahat..tak tahu la dia buat apa dekat henset eyka 2..da la banyak gambar sensored dalam 2..giler mati tau tak! huhuhu... (tunduk kepala) 


doakan eyka dapat balik henset eyka tu malam ini tau!huhu....agak-agak eyka patut bagi apa ek dekat dia?? hu..:) sebab tak kan nak cakap mecasih jex..macam segan plak~ huhu...^^"

6 comments:

yatie's EPISODE said...

blanje dye mkn. hekhek

khaifaiz said...

apa lagi.. adjust la.. susah nk dpt laki bek cm tu

niesz said...

baik nye la org tu..hehe..hope dpt balik ek hp tu..amin..hehe..blanje mkn je, ley la borak2 sekali..haha..

updated entry :acik bembot 44

awek retro said...

klo ensem..kwn ngn die tao..
ne tao jdk calon bini nt..hehehe
blanje die burge kt cafe utp..k..

cemomoi said...

huuu nanti masuk fb cam artis sorang tu

Eyka said...

mecasih atas komen yg bernas..nti eyka pikir2 okei~ hehe:)