Dec 1, 2010

awak peduli kew pasal eyka?? hurm..

ini entri untuk sahabat eyka..
mungkin sahabat mungkin x..

awak xpernah pedulikan pasal eyka..
eyka hidup kew eyka mati kew..
mesti awak xpedulikan??
xpe la eyka sape pon nak kena ambik berat bagai..
kalau eyka balak awak mesti awak ambik berat an??:)
biase la 2..normal dah..eyka taw 2...
eyka xsehat dua tiga hari ini..
awak mesti xkesah kan??
eyka da taw dah..:)
eyka sakit pening dah 2 malam n..
awak mesti xkesah an??
eyka da taw dah:)

eyka taw mesti awak nak mengaku peduli tentang eyka..
tapi awak pernah peduli kew??
cakap bole la..
eyka pon bole cakap..
awak..awak pon same..jangan sedih2..
semua 2 ujian..biase la 2..
normal la 2..
awak taw x..eyka xokei taw x kena ayat macam 2!:(

mungkin eyka xde lagi baik..
awak xpayah nak tengok muke eyka dah..
mesti senang kan hati awak??
eyka taw dah 2..:)

(mood: xbaik malam n..sory~=.=)

15 comments:

tia of revenge said...

eh! ade org care kat awk.. awk je xpasan :) hehe..

Ainismaira said...

eyka. xmo sedih2 je.. jom kwn ngan saye.. msti best.. hee.. senyum2..jgn sedih sbb org xnak kawan ngan kita..mgkin Allah nak tnjuk dia bukan sahabat yang terbaik untuk kita.. sabar k.. hope eyka sihat2 je.. cepat senyummm! :)

Nadia Amirah said...

saba la eyka...da org lain yang lebih care psl eyka...xmo sdey2 yee..kite xmati pun klu xda kwn cam 2..rmai ag yang ag bek leh kwn ngn eyka..so dont give up oke..chill yee..

cik ungu said...

eyka.. sy paam kot pe awk rs. sbb sy pun hilang bestfren sy. die x pduli, x kontek, x kesah psl sy lgi. kalau kontek pun nampak mcm tpaksa je. sy sedeh sgt. slalu menanes sbb die.

tp eyka, xpelah. kite fikirlah yang baik. doakan dia supaya lembut hati n sedar.

"sahabt yang baik itu adalah apabila kamu memandangnya, kamu ingat pd agama. apabila mendengar kata2nya, menambahkan ilmu kamu, dan apabila kamu melihat geraklakunya, mengingatkan kamu pd kematian.."

saye syg kamu cik eyka!~
hargai org sekeliling kamu!~

;)

YUL said...

sedih je kan? xkn la sume org xpedulikan awk?

Pirate Doctor said...

ambil berat, senang je....ambil penimbang pas tu timbang berat...tak puas hati gune dacing pulak....huhu...gurau je....bnyk lagi org yg memerlukan kita dr org yg tak perlu kan kita, so don't sedih2 sgt....

nur dhiya' aida said...

jgn lorh sdeyh
b happi dear
rmai org care akn kmo ^^

nanakimie said...

betoi2x...xmola cdey2...ramai ag org care sal eyka..xpe,adatla tu b'kawan..xsmua org leh wat kta epy..so,nj0y ur life k!=)

Fizzo said...

jangan terlalu fokus pada diri sendiri.. sebaliknya fokus pada insan lain. Dalam menjalani hubungan, tak kira lah sebagai sahabat, ataupun hubungan cinta, kita tidak boleh terlalu pentingkan hati dan perasaan kita.

Tak perlu terlalu harapkan sahabat atau pasangan kita tu akan ambil berat selalu pasal diri kita. Tp, kita ambil berat tentang dirinya. Apabila kita ambil berat, secara tidak langsung, dia akan buat hal yang sama terhadap kita.

Bahagiakan orang dulu dan kita akan turut bahagia dibuatnya.

Seindah Bicara 2 said...

klw smone tu x mo kwn ngn kite, still rmai yg sudi.. da ek, jgn sdey2 tw. =)

cliché said...

jgn sdih2 syg :)

fendy said...

hey,
jangan lah sedey2 ye.
everyone care bout u.
so,dont worry. ;)

Eyka said...

mecasih korunk...sayang semua banyk2 la..mecasih..^^*muke terharu*

yana said...

jangan la sedih2 ye? ramai lagi yang care tentang eyqa. atau mungkin dia ego untuk bertanya tentang eqka.

Eyka said...

yana: xsedih dah awak..mecasih jadi orng yg care tentg eyka..sayang awak..:)