Nov 24, 2010

kalu mimpi kan bagus sekarang n~hee:)



kan besh kalu dunia n fairytales..semua ada depan mate..xpayah susah-susah nak belajar..nak keja..nak hidup dekat dunia n..semua petik jari jex da de depan mate..wah2~ seronokk nya macam 2..tapi reality is reality..xmungkin akan jadi fairytales la awak..heee:)
but in dream eyka bole buat fairytales 2..suke ye kalau tido sekarang tapi kerja masih banyak..2 yang berangan-berangan macam dunia n bole jadi seindah fairytales eyka..hee^^
(mood: tengah merenung masa depan yang suram)

15 comments:

IEKAH MOKRI said...

hurmmmm mmg seronok kalau hidup ni mcm fairytales
semua berjln dgn ape adanya

Eyka said...

eikah: taw xpew! beshh ye la~hee^^

aKu ZaHaa said...

x usah mimpi...jom ikut aku...aku dah ikut kamu...

wan or sean said...

nak join

Eyka said...

aku zahaa: xnak ikut..hahaha:)

wan: jom2~hee:)

zarith said...

cepat tido skang, n mimpi :p

Eyka said...

zarith: okei2..hee:)

Kak Wan Kamsiah said...

dah follow...jom follow balik...

Eyka said...

Kak wan: thanx taw sudi jadi kwan eyka n domo comot~ mecasih taw awk~hee:)

Pirate Doctor said...

uish..ape tak best nye dunia fairytail ni...

Eyka said...

hehe..xbesh sebab xde majic la awk..xbesh la nak reka hidup kt dunia n..hahaha:)

zulaikha azura said...

memang best kalo dpt mimpi mcm tu.. =) hehehe :))

zulaikha azura said...

memang best kalo dpt mimpi mcm tu.. =) hehehe :))

♥ Funna ♥ said...

aku pon harap macam tu gak..everything jadi lebih mudah kan..haha

Eyka said...

zulaikha azura: taw xpew~ stiap malm eyka mimpi besh~hee:)

funna: moga-moga mudah pasni..amin..:)