Nov 12, 2010

hari bertuah kew pe ntah??hohoho:)

Award : Top 50 Followers Award for my followers ONLY!


GUA DAPAT AWARD AG LA!!!HAHAHA:)

*pssst..pssst..pssst..nampk x  korunk?? hahaha...

thanx pada cik shag comot..hee:)


" cik shag:* Kalau korang terbaca, sila ambil ye sebab nama korang dah ada tu ;)


tgok dy soh ambik..so kena ambik la..xbik la xambik t eyka kena tuduh jahat plak!hee:)

tapi eyka kena jawab soalan la plak..adoyai..huhu=.="


tapi xpe sbab awk sangat manis..eyka jawab okei!hehe^^


teng..teng..teng..:)
(smbil ad lagu who want to be the millionaire..haha)



soalan pertama: nama penuh eyka ??

emm,,emm..em...xnak jawab bole x?? eyka terlupa la nak cek IC malam n..hehe:)
SO awk pnggil saya eyka farez da la ek!hee..(。◕‿◕。)v

soalan kedua: Kenapa jadi pengikut belog [shagcomot]?

ermm...ermm..sebab saya suke kawan la awak..so awk boleh  jadi kawan saya x??hoho:)
(melutut macam nak melamar awak jadi princess eyka..hohoho* eyka jangan gila malam n! tlong la eyka! adoyai..=.=")

so cik hati da marah..kite g soalan last la ek!hohoho
(。◕‿◕。)v
....

soalan 3:Apa pandangan anda pasal belog [shagcomot]?

menarik, tertarik, seksi, ada style, cumell, hensem, suke purple gak! , gaya tulisan yang menarik, tapi yang paling penting dy sudi kasi eyka adiah n..wah2~ indah ye dunia..hehehe:)


so eyka pon nak kasi hadiah gak kat cik shag yang comel n..

time la ek!hehe^^



psst..pssst..kalu korunk nak hadiah n pon ambik la..eyka kasi free jex!hehe:)

11 comments:

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Haha. Sempat tergelak kejap baca entri Eyka ni. Adohai. Hidup lagi aura lawak pepagi buta ni. Hiks.

Heyy, kita dah jadi kawan pun. Tok sah melutut, penat Shag nak tunduk ke bawah :P

Amboi. Semua pujian. Tak ada kritikan ke? Hiks. Thanks Eyka!

Wow. Shag kasi award, Eyka balas dgn Award jugak. Terima Kasih! Esok Shag tayang kat belog Shag ye. Malam ni dah tak larat. Lame nak edit award tak comel tu. LOL.

psst. Do keep in touch ye, Eyka ;)

Eyka said...

hahaha..okei2..hee:)
bise2 nak ngorat tuan belog kena la ayt manis mcm n..hahaa:)

orite..keep in touch 2..hoho:)

ZACK ENTRY said...

tahniah!dapat award tu..=)

Eyka said...

hehe..thanx jgk la awk!hee:)

Lelaki Ini said...

tahniah2!!!

Eyka said...

thanx taw awk!hehehe^^

eMMe said...

tahniah eyka, mmg layak la dpt award tu, teruskan hingga ke titisan terakhir...

Biela Sapine said...

dapat yang sama, ehh kelakar siap melutut tuu ?? ahakz
tahniah tahniah sbb dpt awrd.. wink wink ;)

Jelly Beku said...

wah tahniah tahniah ......

Kyuubi said...

tahniah dpt tag tu. hik3

ikhlas dari aku

Blogger 20 sen

Eyka said...

jelly beku: thanx taw awk..hehe:)

kyuubi: tahniah jgk!hoho:)