Oct 1, 2010

teka- teki yg perlu di beri pnmpar jepon..hahaha^^

> 1) Minyak ape yang disukai oleh lelaki? 
> Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M 
> 
> 2) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar? 
> Answer: Kuih salah bikin. 
> 
> 3) Binatang ape power Karate? 
> Answer: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade. 
> 
> 4) Siape yang menemukan dompet kulit? 
> Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada 
> saye. 
> 
> 5) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak? 
> Answer: Pintu yang ade tulis 'TARIK' 
> 
> 6) Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya? 
> Answer: Pembohong... 
> 
> 7) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'? 
> Answer: Usus 
> 
> 8) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala? 
> Answer: Kutu rambut 
> 
> 9) Nenek sape jalannya meloncat-loncat? 
> Answer: Neneknye si katak 
> 
> 10) Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila? 
> Answer: Sbb lelaki ni kan 'buaya' 
> 
> 11) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik? 
> Answer: - Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan' 
> - Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'
>
> 12) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
> Answer: Dua-dua tak kenal korang...hehe
>
> 13) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
> Answer: Tukang gali kubur
>
> 14) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
> Answer: Tahi hidung
>
> 15) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
> Answer: Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...
>
> 16) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
> Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile
> ape...
>
> 17) Gajah terbang dengan ape?
> Answer: Dengan susah payah...... 



hahaha....ok x usus peyot korg ag n..kalo x g hosptal..cek tw!hahaha^^..

5 comments:

Affendy said...

kelakar sngt2 doh..chiLL...
kelahiransemula-aku.blogspot.com

teddyuna said...

hins3.. lawak3..;)

Eyka said...

hehe...thnx tw read tddyuna n affendy...hehe^^

toyolkiut said...

bagus je soklan penampar ni..
xde la asyik kena cubit je..
hehe..
sweet..
buat TK bukak mata skit..

Eyka said...

thnx toyol..rse x pipi 2 kne tmpar??hehe^^
bgus la..xla toyol asyik tido siang ja..hehe^^
(p/s:kucin itam nk ggit toyol sb jaht sgt gn dy...hehe)