Sep 25, 2010

Ayat Tersirat Seorang Perempuan...^^

hello..hello..testing2..hello..helloo..hahaha..n mksdye bodoh sgt da tw n bkn nst nk g hello pe hal!hahaha..^^..
hehe..brtemu ag kite ek bobo..hehe...(padahl ari2 da jmpe cik blog..hee..)..ari n nk ajk mamat2 kt luar sne knl pasl pompuan...bg tlong korg dapt kapel gn sukses nye gn awek korg 2..sila la pahm ayt2 pompn n..pompuan n kdg2 sush nk pahm otk dy bkn mcm kamoo tw kaum adam (especially bam) .n sb xnk bg korg lembp mcm susu basi plak ye kamoo..kamoo.. n kamoo wahai kaum2 adam sklian..hehe..
da la merapu je tw kaw n..(cik blog ckap..haha).. kite tgok je la kte pompn y laki kdg2 xphm...enjoy ek!hehe^^
...
start!


Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?

Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!

Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.

Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala.

Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nakmasak, basuh kain-baju lagi…
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.

Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?

Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik, memahami bla bla bla…
Makna tersembunyi: Hish… I rasa macam minat sesangat kat you la… Rasa macam nak jadi awek you je.

Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.

Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil.
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu..

byk lg sbnrnye..
tp da mlm da n
so yg len2 2 pndai2 la cri sndri ek!^^
bak kte nabil
lu pkir r sndri...
hehehe
^^Cute

4 comments:

teddyuna said...

yeah..;P sgt best la..^_^ tepat sekali

farhana afri said...

like like like.. huhuuu ^_^"

Cik Shiqa said...

suka sgt yg last.huahua

Eyka said...

teddyuna: tw xpew! memg tpat kne btg idop dyorg!hahaha^^

farhana: loike! loike! loike! hahaha^^


cik shiqa: tw xpew..khwin agk2 r..kte cmne t..hu..hee:)